Kanske inte världens bästa kompis.

Förmiddagen var precis som jag trodde den skulle vara, skittråkig. Jag är så jävla trött på att skriva referat och sammafattningar så jag spyr. ÅÅHR.
På svenskan skrevs det noveller, men Offret (Madde) ville inte skriva en erotisk. Jag skriver på en zombienovell, haha. Känns fett barnsligt, men ändå kul.

På lunchen var det nog ingen som missade oss. Med våra tjusiga kåte Gun-imitationer och hyenaskratt tar vi världen med storm. Eller något.
Hon fick mig att skratta sjukt brutalt när jag hade mat i munnen, så jag råkade spotta veggiebiff på henne, hahahhaha! Det var inte min dag. Tappade gurka på golvet, fick ketchup i håret och på koftan och spottade mat. EEEH. Spillde lite te också. Men det gjorde inte så mycket.

Hade historia, var också drygt. Madde har fått ett nytt smeknamn. Korvmas. Jag är Fiskmos.
Eh-he-he-he-he-he-he.
Gick till tåget, åkte hem.

Utmaningen ja! Jag har glömt att ta bilder, men ska genast fixa't!
Håll ut!

Kommentarer
Postat av: KORVMAS

Fy fan vad jag uppskattade veggiebiffen över hela mig!

2011-01-31 @ 19:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0