Kämpa!

Tant Jåi slår till igen! Ska börja på vattengympa med Sagisen. Mowhahaha!
Peppar som fan! Får använda mina nya badklädisar då också. Sick snygga. Ja, jag snor Julias uttryck då och då.
Sick dåligt av mig, höhöhöhöhö.

Vann nyss världens snyggaste skor på traderisen. Men enligt personens annons så får man inte låna bildisarna. Så jag googlar istället.
Fick de för inga pengar alls!


Sjukt snygga! Dör lite.
Ska nog önska mig helsvarta i födelsedagspresent tror jag, man kan få de för inga pengar alls på ebay. Sen hittade jag tjusiga kängor när jag googlade också.
Dr Martens är fett underskattat.




Alltså, riktiga färgklickar! Ge mig de gröna eller blåa någon? Helst de blåa. Men de gröna går också bra.
Bara så ni vet. Eh-he-he.
Och lågskor är ju hur jävla kexy som helst.

HATAR bara att det är typ trendigt att ha Dr Martens. ALLT jag blev mobbad för när jag var yngre är trendigt!

I åttan köpte jag converse och lila undergroundkängor, och då var conversen "punkarskor" och allt vad det hette. Bara ett tag senare ville alla ha det, fast såklart i rååååååååååååååza eller turkos eller liknande.
Palestinasjalen gjorde mig till anarko-kommunist-punkare, även det är/var trendigt.
(Kan tilläggas att jag var sjukt hård och metal i högstadiet, inte punkare för 5 öre.)
Kängor var för punkare, hårdrockare, "nazister" etcetera. Nu har för fan alla det?

Skärp er!

Kommentarer
Postat av: Veronika

LÄTT de blåa alltså!



Mjo.. det har du rätt i, det kunde varit värre. :P Får tänka så!

2011-01-24 @ 20:50:58
URL: http://verrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0