Jävla rövhattar.

Har lämnat negativt omdöme på tradera nu.

Det var en person som skulle köpa ett par tunnlar till öronen av mig. Har inte fått betalt trots att det gått typ två veckor? Har dessutom angivit i annonsen att jag vill ha betalt inom 5 bankdagar. Alltså, så gör man inte.
Den andra personen hade jag vunnit en annons av, typ sjuukt billigt. Först hörde h*n inte av sig, sen fick jag mail om att barnet till personen hade åkt in på sjukhus men att h*n skulle maila snart igen. Fortfarande inget mail.
Så jag sket i det.
Kanske låter okänsligt, men då kunde personen skrivit att det får skjutas upp på obestämd tid.
Eller åtminstone svara på mitt mail.

BAH!

Har gjort mig iordning. Vid 12 åker jag till Landskrona. Alltså, det tar emot lite.
Jag klarar inte av det stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0