Hyacint utan hinken.

Rosa kom hit en sväng idag. Rätt dåligt val, för när man ska träffa någon och personen kommer hem om en, då slöar man ner totalt. Eh-he-he.
Kollade Berlin-bilder. Saga har fixat flyg dit, så nu är det så när som på riktigt! Dock var vi "snåla" (mest fattiga faktiskt) och ska dela på en väska. För det kostade fucking pengar att checka in en jävla väska!!!
Snälla.

Sen har vi hittat awesome vandrarhem 10 minuter från Alexanderplatz. Alltså.
Jag kan seriöst inte vänta.

När jag och Rosa väl begav oss, så åkte vi ner till centralen där jag fixade mitt busskort. Så nu är jag redo för Skåne igen.
Tog bussen till triangeln, traskade iväg och köpte kanekalonhår, vinrött. Som Saga har lovat att dreada åt mig. Känner att jag har världens bästa dotter.
Måste bara hitta någon som kan fläta in det också. Helst gratis. Är en fattig chaij.

Tog bussen till IKEA där Rosa köpte vinglas och vanliga glas. Och jag köpte 2 hyacinter för 6 kronor sammanlagt. Jag är nöjd. Har även köpt hårfärg.
Fortfarande rött!

Krängde iväg till Rasmus och spanade in hans nya lägenhet. Den är ändå helt okej alltså. Krävs väl mest lite städning och lite "settlement" så blir det nog nice.
Blev dock arg på honom vid något tillfälle. Får nog banka lite vett i honom.

Gick till bussen vid torget där Saga och Aneta stod, skulle lämpa över håret på Saga ju. Eh-he-he. Stod och snackade en stund med Aneta. Var trevligt. Gick hem.
Och här sitter jag nu.

Minsann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0