Hoppla!

Efter att ha blivit länkad i Dahmers blogg så sköt besökarantalet i höjden lite.
Och fy farao vilken press man fick på sig av en så pass liten grej!

Är min blogg tillräckligt spännande?
Rolig?
Intressant?

Svaret är antagligen nej. Men vad gör det?

Jag kan fortsätta spotta veggiebiffar på Korvmas i skolan istället. Det gör mig lite lycklig. Även om det inte är med min mening, faktiskt.
Eh-he-he. Längtar nästan till lunchen imorgon.
Fast å andra sidan längtar jag alltid till lunchen.

Jag har nyss köpt en tågbiljett. Vart tänker jag inte säga förrän det beger sig.
Sjukt hemligt.
Mhm.

Som avslutning på detta inlägget bjuder jag på en bild på Korvmas:


Kommentarer
Postat av: saga

Du har ju dina stunder då du är extremt rolig! :D

2011-02-02 @ 13:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0