HOORAY!

Gissa vem som har dator igen va?!
Jag jag jaaaaaaaaaaaaaag!

Visst, ljudkortet är fucked up eller något, men det kan jag leva med. Det får fixas sen, har faktiskt CD-skivor jag kan lyssna på i stereon. Jag måste vara den enda som fortfarande har det alltså.
Men det är niiiice. Nästan retro till och med.

Idag har klippt mig. Och färgat håret. Igen. Så nu är det inte lila längre! Och jag har klippt en s.k "Gustav Vasa-lugg". Där är lite tjusig.
Har även städat en hel del och målat naglarna och stickat. Försökte sy, men det sket sig. Slängt kläder i tvätten och duschat. Varit ganska hurtig faktiskt. Har t.o.m packat om väskan inför måndag!
Måndag blir nice. Vi ska åka skridskor 9.45 på kockums, så jag har fet sovmorgon! Sen åker vi tillbaka till skolan och käkar lunch, sen har vi historia och sen slutar vi. Niiiice.

Sitter på världens äldsta msn. Överväger att byta till comic sans och ha typ, röd text. Bara för att minnas tillbaka till de gamla ogoda tiderna, eh-he-he.

Men nu.. Ska jag göra något annat. Tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0