En såndär sovmorgon.

Hade sovmorgon idag. Fy fan vad det var nice! Att ta bussen hemifrån 2 timmar senare än vanligt. Vi borde åka skridskor oftare tycker jag.
Eh-he-he.
Känner verkligen att det var många år sedan jag faktiskt GICK i gymnasiet, då jag helt hade glömt att 3an har två hållplatser som heter kockum, bara det att den "rätta" hållplatsen heter kockum fritids.
EH. Fett kul att gå en jävla bit i vind och kyla. Inte.

Men så åkte vi skridskor och det var fett nice.
Efter det åkte vi till skolan och hade lunch och historia. Fett nice. Pratade om nazismen och stenkastningen i Tomelilla.

ALLTSÅ, HUR SJUKT ÄR DET INTE?!
Det är en kvinna i Tomelilla som har blivit utsatt för stenkastning! Och upprepade gånger om jag förstod det rätt. Så jävla sjukt! Kvinnan skulle bara hämta sina barn i skolan/fritids/dagis/vad-det-nu-var.
Till detta hör att kvinnan är somalier. INGEN människa förtjänar att bli kastad sten på.
Jag hoppas dessa ruttna jävla ungdomar får vad de förtjänar.

Hemma: ätit en macka och chillat. Borde skriva bokrecension. Känns jobbigt att recensera sannböcker. Blä.
På engelska dessutom.


Kommentarer
Postat av: Aneta

http://www.sydsvenskan.se/lund/article1348563/Stenen-i-ryggen-blev-droppen.html



Här kan du läsa mer om kvinnan

2011-01-24 @ 21:29:56
URL: http://wannabeafatass.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0