Copy & paste.


I torsdags var det kör igen. Körde "nya" låtar. Nya för mig i alla fall.
Fett awesome. Det här känns bra.

Igår städade jag! Helt jävla frivilligt städade jag!
Andra saker jag hann med var sticka, duscha, färga håret, klippa lugg, läsa ut en bok och få tillbaka min dator som varit död. Spelade även lite gitarr.
På kvällen var det fest. Det var trevligt. Jag cyklade dit. Fett stort för att vara jag. Men jag är inte efterbliven. Jag vet bättre än att cykla på fyllan. Så det blev till att leda den hem.

Jag ska cykla idag igen. Cykla till affären och handla glutenfri pasta.
Imorgon ska vi åka skridskor med skolan. Jag längtar. Det innebär delvis ingen jävla sepe-LIX. Och det innebär sovmorgon för mig, då vi ska åka i Malmö.
Plugga nämligen i Skurup.

LIX är ett jävla hor-ämne och det enda vi gör är att skriva referat. Alltså. Jag HATAR referat.
Skriva är underbart. Referat är bajs.

Så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0