Bah.

Steg upp klockan 6 som vanligt, ovanligt trött.
Åkte iväg till skolan, hade röda läppar. Bild kommer sen.

Har haft ont i magen så mycket jag har skrattat. Offret Madde som har börjat i klassen är sepe. Hahahhaah. Önskar man kunde stava till hur folk uttalar saker.
Dör lite.

Hon skulle till Malmö efter skolan, så vi picknickade med kinderägg på tåget. Råkade skjuta iväg en leksaks-grej på en random man. Hahahhahahahaha.
Ramlade nästan över en brud med kryckor också. BRA!

Mötte upp mamma, vi har vandrat runt i öknen.
Nä.
Men i stan.

Det blev en givande dag, trots bristande energi. Mamma hittade lite och jag hittade lite.
Fick en canvasduk och lösmustascher av mamma på tiger.
Har fått använt mitt presentkort på H&M, det blev en stor blommig väska, ett grått nagellack, en tröja i sailor-stuk, ett par vantar och en basker. Och ett överlack.
Och en keps på åhlens.

Eh-he-he.

Kommentarer
Postat av: Viola, Killer Colours

Sv: Jag köpte min i strl. 6! Jag har pyttefingrar, så den passar på mitt pekfinger. Haha. Här har du deras storleksguide.

http://stylebytyra.se/index.php?option=com_content&view=article&id=75:hur-har-vi-maett&catid=41:om-style-by-tyra

2011-01-28 @ 19:13:55
URL: http://killercolours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0