Ändå.

Höll på att tuppa av i morse innan jag gick, men jag tvingade mig ut till bussen och kom iväg. Var nääästan försen till tåget. Jävla bussar.

Tog bussen upp till skolan och dagen har varit helt okej trots min mage. Eh-he-he.
Hade lätt roligast sista lektionen. Fy fan vad jag är rolig ibland.

Satte mig i matsalen efter sista lektionen och skulle inom kort bege mig mot bussen ner till stationen, då den kör förbi- 5 minuter för tidigt. 5!!! Och den är ALDRIG tidig!
Tänkte att jag fick springa ner till stationen så jag hann med tåget.
EEEEEH. Fuck you Jåi, sa det. Kunde bokstavligt talat röra vid det när det körde ifrån mig.
FY FAN VAD DET SÖG!

Men det var bara att sätta sig ner och se glad ut. Såklart var ju nästa tåg försenat. Inte mycket, men ändå. Den där lilla minuten hade jag uppskattat en halvtimme tidigare.

Åkte hem. Har chillat. Duschat. Är ren nu. Plattat håret.
Ska nog göra mig feeejn med mina fake-glasögon imorgon.
Om jag pallar.
Den som lever får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0