Typ, lov nu.

Jahapp. Första dagen på lovet inleddes med gynekologbesök. Folk påpekar alltid hur OBEHAGLIGT det måste vara att gå till en "han". Förstår ärligt talat inte varför, han har blivit utsedd till landets mest populäre läkare, och det förstår jag. Han är jättebra.
Dessutom är det obehagligt oavsett kön, ingen gillar att bli grävd i fissingen. Faktiskt.

Men ja. Fick nytt recept och så fick jag köpa en annan otrevlig grej. Och funkar inte den otrevliga grejen måste jag ringa honom igen.
Kul.

Annars har det inte hänt mycket. Ska städa idag. Och packa lite. Lämnar skåneland imorgon några dagar.
Imorgon ska jag dessutom gå till tandläkaren och följa med Linnéa för tatuering. Är så vansinnigt avis. Blä.
Sen åker jag på kvällen.

Fick se en bild på 08 som jag inte visste fanns. Både jag och min bäste herre Carl-Johan är nog askalas där. Så blir det om man är lättpåverkad.
Eh-he-he.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0