Torsdag.

Vaknade med huvudvärk. Inte den lilla heller. Sjukanmälde mig och somnade om.
Har fått post! Har fått min klänning! Fy farao vad snabbt det gick!

Jag personligen tycker att den satt fint. Lite stram vid tudorna, men jag hade liksom ingen bh när jag provade den. Mamma var däremot en jävla glädjedödare som vanligt.

  • Kunde lika gärna köpt "en liknande" på lindex eller kappahl.
  • Den är ju för liten, stramar "som fan" i ryggen.
Känner lite att man inte får lov att vara glad för något här hemma. Ska fråga henne sen varför hon köper dyra kläder på esprit och sånt "när det finns liknande på lindex eller kappahl".
Exakt samma sak ju.

Ska chilla lite och sen storstäda. Sen kommer Julia och Kirisen!

Kommentarer
Postat av: Veronika

hahaha. Du får mig att skratta idag, denna dagen som förövrigt varit lite hemsk haha. Kort hår! Det vet jag aldrig om jag hade vågat klippa, fast brukar sätta upp mitt hår så det ser ut som det är kort, och du har rätt, ganska fint faktiskt.



Var det en bra dröm då? De båda delar "rum" nu, så brukar höra Freddes röst i telefonen ibland, eller ja hans skratt oftast. Det låter alltid så roligt, speciellt. hehe.

2011-02-03 @ 12:53:37
URL: http://verrran.blogg.se/
Postat av: Veronika

haha!

Klart du får, blir lite lättare då. Men jag är inte inne så ofta nuförtiden. Men iaf [email protected]

2011-02-03 @ 17:40:49
URL: http://verrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0