[Spännande rubrik]

Gjorde prov i engelska imorse, sista kapitlet i boken. 65,5/67! Fett nice!
Efter lovet ska jag göra kursprov och sedan gå över till engelska b. Det störiga är väl bara att jag redan har betyg i engelska a, men när jag började på skolan behövde jag gå i en mindre mattegrupp.
Det är nämligen så, att när det är engelska a på schemat så har b-eleverna matte och vice versa.
Får se hur det blir med matten sen då. Känns sjukt läskigt att gå i en grupp där man knappt känner någon.

Det var inte god mat i skolan idag. Grönsakssoppa med någon äcklig krydda i.
MEN! Det fanns två sorters glutenfritt bröd och ost, och till efterrätt fick vi paj med vaniljssås! HUR AWESOME?! Har köpt hem blandade bär, ska lätt baka paj någon dag. I helgen kanske.
Det blir nog fint.

På bussen hittade jag en femkrona. Det var jättetrevligt.
Utöver det har jag inte gjort något i stort sett. Följde med och handlade innan, köpte jäst och morötter. Ska baka bröd hade jag tänkt.
Kanske ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0