Sne.

Nej. Alltså. Är det något jag inte klarar av så är det folk som tror för mycket. Folk som ljuger. Mytomaner.
Nej nej nej.
Det går bara inte.

Blev väckt inatt och efter det gick det inte att somna om, så en annan missade skolan idag eftersom det inte gick att vakna imorse.
Verkligen jätteroligt att få frånvaro pga sådant. Fint. Trevligt.

Och du, idiot kan du vara själv. Jävla dissare.
Förrädare.

Vill för övrigt bli skitsmart och vara med i cash cab.
Hade inte sagt nej till pengar liksom.

Vill klippa mig idag. Får nöja mig med näst bästa, billig hårfärg.
Har inte råd att klippa mig.
Blä.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Men jaa, dom funkar ju bra! Ska köpa det sen.



Åh jag stör mig också för tillfället på folk som ljuger. Var med om det senast idag, pallar inte.

2011-02-11 @ 19:03:32
URL: http://verrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0