Sådär barnsligt och vuxet.

Stannade som sagt hemma. Och om någon har mage att kalla mig skolkare så ska jag visa en stolpe där jag bor som inte längre står stadigt och stabilt. Eh.
Dessutom knakade träden oroväckande i parken när jag var ute med Fritte. Fy fan.
Lyckades dessutom missbedöma djupet på en vattenpöl. Mindre mysigt.

Funderade på vad jag skulle laga till middag idag, försöker använda saker jag har i frysen ordentligt nu. Det blev quornpaj! Bakade skalet med fibermjöl och fyllningen gjordes på quornbitar, lök, tomat, sojamjölk och kryddor. Och ett ägg. Saga kom hit och åt. Fy farao så gott det blev! Är fett stolt, visste inte att jag kunde halvimprovisera ihop god mat. Eh-he-he. Har några bitar kvar i frysen. Vilket innebär att jag både har lasagne OCH paj.
Imorgon blir det pastasallad.

Efter maten så pysslade vi. Jag börjar måla på en tavla och gjorde ett armband och ett fail halsband och Saga gjorde ett armband och ett (enligt henne) fail armband. Jag tyckte dock det var fint.
Överväger att göra pluggar till öronen i silvrig fimolera. Hm.
Hon mätte även mina byxor och baddräktsband. Så nu har jag inga byxor. För tillfället.
Men jag överlever.

Åkte och handlade. Planen var att gå ner och sen cykla hem. Men aldrig i livet att jag cyklar när det blåser så mycket. Inte med min balans.
Blev havrekuddar och jordgubbsfil! Så jävla gott!
Dock får jag offra min mage. Inte okej att sälja laktosfri fil för över 20 spänn när vanlig kostar under 15. En tia är mycket när man är fattig. Faktiskt.
Blev lite annat också, men vem fan är intresserad av att läsa om det liksom? Eh-he.

Ska snart gå och borsta tänderna. Och sen ska jag sova.

Natt i hatten!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Vet inte riktigt, men tror inte jag hade fått ringa och besöka då.. :P

2011-02-09 @ 11:41:45
URL: http://verrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0