Potatisbulle, rund och gul.

Middag idag blev potatisbullar, veggiebacon och äggröra. Äggröran fick jag halvt tvinga i mig, men den var godare än på länge. Vanligtvis så avskyr jag konsistensen på äggröra, mår typ illa bara jag tänker på det.
Omelett också. Får testa att laga det någon dag och se om jag fortfarande halvkräker.

Det är nog sista gången jag äter veggiebacon. Det är helt okej och smakar hyfsat likt bacon. Problemet är väl bara att jag inte gillar vanlig bacon heller, haha.
Så det går bort.

Potatisbullarna fick mig däremot att dregla! I alla fall nästan! Det var så länge sedan och idag brände jag inte vid dem. Så. Jävla. Gott.
Potatis är fint.

Vad ska man göra nu då? Jag överväger lite om jag ska skriva på novellen. Imorgon har vi dubbeltimme i svenska, lunch, dubbeltimme i dramakommunikation. Fett skön dag.
Dramakommunikation går ut på att leka lekar i stort sett.
Men ye. Det är soft.

På kvällen imorgon är det dessutom låtskrivarkväll med feministkören. Jag kan inte skriva låtar, men det blir nog kul ändå. Bara inte fröken Aneta bangar nu, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0