Lite pepp och sådär, FAKTISKT!!!

Jag känner peppen.

Vi har sjungit på glassfabriken idag. Mitt första uppträdande sedan gymnasiet, vad sådär aningen nervös.
Men det var så jävla roligt!!! Älskar att sjunga i kör.
WOAH!

Det var någon fest efteråt, så vi åkte hem till Aneta och förtärde alkohol tillsammans med Saga. Sen blev det som så att vi inte kom iväg till festen. Men vi har haft nice ändååååå.
Och jag har lånat två filmer av Aneta, "nightmare before christmas" och "1000 corpses".
Ska lätt se imorgon.

NU!!!! Så trillar jag nästan ner från soffan. Meneeeee, jag tror jag ska smaska i mig en bit polkagrischoklad.
SÅ DET SÅ!!!

Tummen upp. Det känns tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0