Kissnödig!

Men jag hinner nog ett kort inlägg innan jag kissar ner mig.
Hoppas jag i alla fall.

KLARADE EKVATIONSKAPITLET I MATTEN! YESSSSSSS!!!
Detta innebär att jag kan fortsätta med boken utan att behöva oroa mig.
För den som undrar så HATAR jag ekvationer och x-uttryck och sånt skit.
BAH.

Madde beställde buss till 15.00 idag, sen kom vi på att vi slutar då.
Hahahhahahaha!

Och jag har varit med om vuxenmobbing. Blev så jävla arg och ledsen. Tyck att jag är jobbig, visst, men sitt inte och ljug mig rakt upp i ansiktet.
Grejen var den att jag fick halvspringa ner på mina korta, knubbiga ben till stationen idag för att hinna med tåget och jag kunde ha fått skjuts. Men nej. "Bilen är full".
Ät mina shorts va.

Naaah. Nu ska jag komma på något att äta till middag och pickulera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0