Hej då håret!

Idag började så jääävla käzz. Men Svensk var snäll och medlade!
Fick dock bara ena silikonsulan till skorna. Lite tråkigt.
Julia var dock snäll och lånade ut ett par till mig! Så nu kan jag ha fina skor imorgon!

Åkte in till storstaden med Saga, köpte hårfärg. Träffade en sjukt inbiten rekryterare som vägrade förstå att jag INTE HAR NÅGON JÄVLA INKOMST!!! Typ.
Jag skänker så mycket pengar jag kan till hemlösa och jag köper aluma så fort jag har råd.
Låt mig va liksom.

Mötte upp Ida och Melvin, busade lite. Eh-he-he.
Fick Saga att följa med till Sven-Åke som hade tid direkt!
(Sven-Åke är världens bästa frisör.)

Och med det säger jag som Saga sa; JÅI HAR FINT HÅR!!!
Och som jag själv sa; det gör inget om jag är fet, FÖR JAG HAR FINT HÅR!!!

MOWHAHAHAHAHAHAH!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Jaa! Jag ville fan ge han stryk.



Jobbar på Kakboden här i höganäs. kakhuset.se

Vi har goooda kakor, fast på hemsidan finns mest tårtor och mackor.



haha brukar också köra på det med håret, vafan, bara man har fint hår så!

2011-02-11 @ 20:12:19
URL: http://verrran.blogg.se/
Postat av: Veronika

Tänka att jag har snyggt hår så det gör inget om jag är fet/ har fula kläder osv.



Ja, nöttoppar, chokladbollar(om man kan äta havregryn), choklad biskvi, budapest-bakelse.

Fast man får inte riktigt kalla det glutenfritt eftersom man måste ha speciellt tillstånd till det. Men det är ändå glutenfritt. haha.

2011-02-11 @ 21:50:28
URL: http://verrran.blogg.se/
Postat av: Lotta Nylund

Hej hej vad kul din blogg verkar vara! kommer med all säkerhet läsa dina poster igen. :p Ha en bra dag (:

2011-06-29 @ 04:11:08
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0