Happy suckers day everyone!

Vi firar alltså en präst (eller munk) som blev mördad.
Bra.

Skolan var väl sådär. Känns som om alla var på dåligt humör. Jag med. Fast man måste klistra på leendet ibland. Så är det. Vi fick kaka till efterrätt i skolan. Trevligt.
Efter skolan fick jag skjuts ner till byn där jag köpte nässpray till mamma och böcker till mig. "Den som gräver en grav" av Yrsa Sigurdardottir och "Handel med döden" av Simon Kernick. Kostade bara 29 spänn styck.
Eh-he-he.

Fick en öl på tåget av en tjej som "går" i klassen. Trevligt.

Har fått ett sms av Teo idag. "De e alla hjärtans dag ska vi ha sex?"
Hahahaha, dog lite.

Är så jävla arg. Vet inte varför.
Fett jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0