FY FAN!

Fick idag reda på att mitt ex är sverigedemokrat! Det är ta mig fan det snabbaste, enklaste och billigaste terapin någonsin! HAHA, FY FAN VILKET JÄVLA ÄRKEPUCKO!!!

Idag har Madde varit sjukt sur. Alltså, riktigt bitchigt arg! Jag förstår henne på sätt och vis, CSN är idioter. Men det är CSN hon är sur på, inte mig! Fett taskigt.
Subba.

- Knackelibang!
- OCH?!

Ja, ni hör?! Det var det värsta!

Var rätt nice mat i skolan. Det fanns glutenfritt bröd! Riktigt trevligt och gott!
Nöjd chaij.

Efter skolan drog jag och Linnea till värnhem och käkade på chaplins. Fett god falafel. Träffade Sylvio som jag inte sett sedan 08. Helt sjukt. Inte en enda piercing hade han kvar och han hade fett många.
Minsann.
Drog in på entré. Kom ut med nya skor och en tröja. PÅ REA. Sjukt trevligt. Skorna har jag tittat på sedan entré öppnade. Och det var nedsatta! Äntligen!!!
Köpte en randig tröja på monki. För 40 spänn, kändes rätt värt.

Ska typ.. Tömma magen nu på mat. Är så jävla mätt.

Kommentarer
Postat av: Madde

Förlåt att jag var en bitch idag :P

2011-02-16 @ 21:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0