Fönstren skallra, sovmorgon åt alla!

Nej, fy fan. Det har stormat järnet sedan igår kväll, fönstret har verkat lega på bristningsgränsen ett tag. Är skiträdd att skiten bara ska krackelera och falla i bitar.
Det sjuka är att jag ändå har balkongen precis utanför mitt fönster, så det måste vara en jävligt stark storm.
Vilket i sin tur innebär att Jåi, hon stannar hemma. Jag tänker fan inte riskera livet för något jag kan göra hemma. Okej, livet är kanske att ta i. MEN ÄNDÅ.
Ska göra naturfrågorna hemma istället. Och skriva klart recenssioner.

God natt.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Eftersom personen måste ansöka om att få besök, och besökaren måste bli godkänd. Samma sak att ringa, måste vara till hemnummer och personen får inte ha något i brottsregistret typ.. :P Lite töntigt.

Man blir lixom inlåst med den personen.

2011-02-08 @ 13:26:08
URL: http://verrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0