Fiskmos och Korvmas på nya äventyr.

Madde hade med sig sin dator idag, och hennes wecam har roliga effekter.
Med andra ord så gick svenskan sådär, haha. Fast jag är inne på sida 5 nu tror jag. Så det löser sig.

Råkade spotta på henne igen. Men inte alls lika mycket den här gången, hahahah. Hon hämnades med att spotta i mitt te när vi tittade på kvarteret skatan efter lunchen.
BAH!

Har börjat ha med mig hopprep i skolan. Det är fett nice när man håller Madde sällskap när hon röker. Man håller nämligen värmen lite grann när man hoppar.
Trevligt.

På tåget hem så satt folk på sätet framför mig och vände sig om och stirrade på mig. Sedan vände de sig tillbaka och skrattade tillsammans.
Hm?

Fett nice att komma hem i alla fall. Idag ska jag hämta ut mina skor.
NIIIICE!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Så jävla drygt när folk stirrar så. Men det är nästan bara att skratta åt dem, de brukar ju alltid vara fula.

2011-02-03 @ 09:48:57
URL: http://verrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0