Det var den tisdagen.

Inledde dagen med ett besök hos tandläkaren. Hade finfina tänder och nästan ingen tandsten alls! Så jävla awesome! Hatar tandsten. Hatar den jävla kroken de går loss med.

Åkte ner till triangeln, mötte upp Linnéa. Vi lunchade på grafitti och mamma gick vidare. Tog bussen till limhamn tattoo och Linnéa gjorde sin första. Så jävla snygg! Trots att hon led så blev jag avundsjuk deluxe. Vill också tatuera mig! NU NU NU!!!
Fick tillbaka min stormtrooper-ring av Granne! Kan använda den nu!
AAAAZUUUM.

Gled in på lindex. Hittade fräna solglasögon. Och ett halsband för 10 spänn.
Hittade ett annat som jag funderade på att köpa, men vet inte om Carl-Johan är pepp på den idén fortfarande.
Hm.



Halsbandet är det jag funderade på att köpa bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0