1 dag och 15 timmar senare.

Jag har inte orkat skriva. Faktiskt. Men det är okej. För det är nice ändå.

Fredag:

Hm.. I fredags struntade jag i resurstiden, för jag fick skjuts till Malmö. Klart som fan att man hellre väljer det framför ett äckligt gammalt pågatåg?! Jag AVSKYR de gamla tågen! Varför byter de inte ut Ystad-sträckan också? Det är fan inte mer än rätt, jättemånga som pendlar med det varje dag!
Och sitter man med ryggen mot någon annans rygg, och den rör på sig, så känns det som om någon sparkar en i ryggen. Det är fan inte okej.

Äniwäääj. Blev hämtade av Korvmas svärföräldrar(?) som körde oss hem till henne. Kelade med Rambo, hennes vovve, och kollade på massa youtubeklipp. Spelade in och tog bilder. Eh-he-he.
Blev hämtad av Rasmus som körde till emmaus där Julia, Jimmy och Thea stod och väntade. Julia hade hittat ett par apsnygga pleaser i min storlek! För 100 spänn! FÖR PLEASER?!
Seriöst. Vem fan skänker bort pleaser-skor?

Vandrade hemåt med trasig tå. Den dog nämligen på morgonen. Bussen dog hela vägen till caroli där folk fick nog och hoppade av, jag med. Halvsprang till centralen och mitt tåg, hann med det som tur var. Men tån fick sätta livet till. Nästan. Blödde som fan, haha.
I vilket fall som så gick jag hem ja. Sen hände inte mycket mer.
Pizzerian tabbade sig som fan och sa att jag inte hade beställt när jag skulle hämta min pizza SOM JAG HADE BESTÄLLT. Eh.
Blev himmalaogat istället. Och såg på mysteriet på greveholm.

Lördag:

Chillade järnet. Rasmus köpte smultronvin till mig. Mötte upp Teo och hans morbror på värnhem, Teo hade fått Rasmus att köra oss till Teos andra morbror som fyller år idag, söndag. Fett nice.
Drack vin och var glad. FICK MAT!!!!! Vegetarisk korv stroganoff och spejsat ris! Fick t.o.m efterrätt, chokladpudding med dajm och sylt. Fy faaaan vad gott det var! Och jag hatar liksom chokladpudding egentligen, haha. Drack "vatten" med en tjej som liknar Fredrik (som gick i klassen innan) SJUUUKT MYCKET!!! Det pratar t.o.m likadant! Men hon påstod att hon inte hade någon bror som hette Fredrik. Och hon var från Tidaholm, inte Göteborg. Fett läskigt.
Haha. Hon råkade dessutom paja badrumsspegeln när hon reste sig efter att ha kissat. Dog lite.

Kände att jag inte mådde så bra, så jag gled hemåt. Fylleköpte en påse chips på foodland på värnhem, åkte hem och tittade på Amelie från Montmartre och åt chips. Drack vatten som stod på bordet. Fett nice.
Somnade.

Söndag:

Har inte hunnit med mycket hittills. Har klippt av en bit hår, det är nice. Första steget mot ett bättre hår, så att säga.
Vet inte vad mer jag ska göra idag. Kanske hoppa hopprep. Får se.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Alltså.. De måste ha varit syskon.. För det med badrumsspegeln hade med kunnat hända fredrik. haha.

2011-02-06 @ 18:00:34
URL: http://verrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0