Tisdag.

Trots att det bara är andra dagen på jullovet så känns det som att tiden går alldeles för fort.

Har varit ute med Fritte. Städat lite. Handlat med mamma och Jimmy. Och hämtat ut min "nya" telefon. Den är begagnad, men ny för mig. Och funkar förhoppningsvis bättre än den jag har nu. Den var dock brandad när jag fick den! Blev skitsur. Det stod det ingenting om i annonsen. Hittade till slut ett sätt att debranda den. Så nu är den fin och utan någon vodafone-tjafs.
Men blir alldeles blödig och funderar på att använda min slitna tills den dör helt. Hur kan man bli så attached till en telefon?!

Funderar på att aktivera mitt facebookkonto igen. Men fick ångest när jag gick in på sidan.
Blä.

Fan ta människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0