Lördag.

Kapten Röd var det perfekta sättet att avsluta höstterminen på! Så jävla mycket bättre än babel!
På babel var det packat med människor och man kunde krama ur sin t-shirt efteråt. Men här var det lagom! Eller så är det för att mejeriet är större. Men ändå!
Stod på en liten bänk av något slag och såg allt! De två dvärgarna, haha! Man fick gratis vatten, vilket var soft. Var törstig hela tiden. Wäh.
Han hade en gäst med sig! Från ingenstans dök Promoe upp! Så jävla soft, haha!
Är fett nöjd.

Nu ska jag strax åka iväg och bränna en femhunting på bröd. Glutenfritt bröd, för att vara exakt. Glutenfritt i Malmö har extraöppet idag, soft som fän.

Fast ja. En sak kunde varit bättre. Min häl kunde slutat göra ont. Har tidernas skavsår och vi har några jävla b-skavsårsplåster som inte funkar alls. Vilka skor jag än har gör ont. Ser ut som en idiot när jag haltar mig framåt.
Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0