Fortfarande lördag

Kira fick en pepparkaksklänning, en bok och en film av mig. Boken och filmen var iofs bara "bonusar", men ja. Julia fick en Darth Vader-tischa. Ehe.
Mamma fick halsband och örhängen, pappa lakrits. Har några kvar att dela ut, så att säga. Får se när det blir av, Sagas har inte ens kommit än. Bah.
Jag fick en "dejt" med Julias bror, han ska bjuda mig på bio! Fett snällt! Och jag fick jättesöta små lådor av Julia, sjukt bra att använda som förvaring. Av mamma och pappa fick jag after eight, choklad och pengar.
Fick en bok och en neccessär av Saga för ett tag sedan.
Känner mig ändå ganska nöjd, I must say.
Fritte såg lite bitter ut över att inte ha fått något. Men han ska få.

Har busat jättemycket med Kira. Fick massvis med pussar och mys av henne. Och popcorn! Ungen försökte göda mig! Jag är redan övergödd, men ändå. Orkar inte att hon är så söt.

Ser på abfab. Hade det varit maraton hade jag varit fett lycklig. Men nu är det inte så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0