En ganska så fin torsdag.

Var i Lund med hela allmänna. Började med att ta en svängdom i domkyrkan och sedan äta lunch. Sen satt vi några stycken och smuttade på alkoholhaltiga drycker.
Drog till kulturen och mötte upp alla igen. De har en utställning som heter popstad Lund. Sjukt soft. Jag och Julius blev tokfästa i ett rum där de hade en hel uppsättning instrument! Satt och spelade och sjöng, var asnice. Har ont i fingrarna nu. Fy fan vad jag saknar att spela i band!

Jag och Agnes begav oss till ariman där vi mötte upp Elin och Johannes en stund. Fast Elin blev tvungen att gå. Sen gick Agnes också, bakis och trött. Så jag och Johannes stannade kvar och pratade lite och han följde mig till bankgatan. Tog bussen till Malmö och mötte mamma. Promenerade i stan och kollade in julhyddorna. Käkade på stippes och blev serverade av Stippe själv!
Åkte hem.

Har köpt biljetter till mig och Ida till Kapten Röd imorgon!
Ska skriva ut dem imorgon. Innan eller efter julavslutningen. Sen har jag lov i tre veckor.
PEPPEN!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0