Slutet på en epok.

Snart ska vi åka iväg och se harry potter, sista delen med familjen. Det känns nästan lite sorgligt, det är typ det enda gemensamma vi har i vår familj, det är bara en av filmerna som inte hela familjen gick på. Men då gick jag och mor.
Vilken miserabel familj vi är.

Slaggade i Trelle
hulla inatt. Såg 28 dagar senare och 28 veckor senare med Mikaela och Lennie. Det var niiiice.
Imorse var de fett jobbiga oc
h luriga. De bara, "ska vi kolla upp det där som vi skulle kolla upp? Johanna, du får inte följa meeeeed!"
Men så visade det sig att de var sjukt gulliga oc
h köpte glutenfria bullar till mig så att jag skulle få frukost!
Dog lite.


Utöver det så kollade vi läget på valen. Valen är ett köpcentrum. Det enda i
heeeeela Trellehulla. Jag hittade en ring på ginas rea, men den fanns bara i xs och jag trivs inte i att ha ringar på lillfingret. Men jag hittade skitsnygga solglajor på h&m för 10 spänn!

Ikväll ska jag bildbombadera alla mina två läsare igen. Moa
hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0