Livsfarligt.

Igår hängde jag med Carro och mötte upp två tjejer som skulle få saker av mig. Den ena tjejen bytte jag saker mot för en pepsi. Vilken sell out jag är.
Köpte lite smycken på rea. Bling bling!
Och ett nagellack vid namn "preppy".

Drog hem till mig och hon fick mig att sätta på mig alla mina halsband. Till sist fick jag knappt luft!
Sjukt. Jävla sadist hon är.
Bytte saker med henne också förresten. Ett par skor och en tischa mot en klänning, tre ringar och ett halsband.
Varför är smycken så awesome?

Idag fick jag en klocka på rean av mamma! Den är stor och gul och lite retro. Lubbin' it.

Vill bara varna att jag har snott sjukt många bilder av Carro.














Den sista ringen är så sjuuuuuuuuuuuuuuuuukt snygg på riktigt! Ser så jävla dyr och lyxig ut på något sätt. Den i ask gnistrar vansinnigt. Älskar't!
Tänker tvinga på alla mina två läsare fler bilder typ, imorgon eller när jag orkar ta bild. Resten fanns inte på intranätet nämligen. Maaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0