En dag på ikea.

Aneta ringde mig i förmiddags och frågade om jag ville med till ikea, och det ville jag.
Tog ett varv och fikade sen. Såg Carro och hennes syster, skrek nästan pinsamt högt, både Carro OCH Carolina. Och hennes systers namn.
Tror ni jag fick någon reaktion? NÖÖÖÖJ!
DIIIISSEEEEEEN!

Anywäj. Vi hittade lite trevligt båda två. Dissade den fina klädställningen, mätte imorse och insåg att den inte får plats. Så blev en rätt tråkig vit istället.
Det fina är att allt jag köpte idag blev sammanlagt billigare än den fina klädställningen, haha!




Typ, förvaring man hänger på klädställningen. Älskar att de heter skubb! Skubb betyder skolk på bred skånska, hahahaha.


Tråkig, vit klädställning. Men den funkar.


Sängkläder! Helt plötsligt äger jag TVÅ par sängset själv!


Benno-hylla för ett par hundralappar mindre än vanligt! Dock i mörkbrun färg, lite synd då resten av möblerna går i ek. Men skit i det!

Där finns ett annat sängset som jag har funderat på att köpa aslänge. Det kostar "bara" 129 kronor, men det är så fiiint.
Finns iofs flera jag vill ha, men ändå.

Och för den som undrar, så erhöll jag lite pengar för någon dag sedan. Såatteh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0