Black and white.

Dubbeltydigt tema idag.

Jag hittade gamla skolfoton igår från högstadiet. I nian tog vi två vanliga klasskort vid två olika tillfällen. Sedan tog pojkarna en egen bild och vi flickor en.
Efter det fick man välja om man ville ta någon kompisbild, och det var dessa jag hittade! Kompisbild på mig och Jonsaba, min bästa vän i högstadiet.
Det fina med bilden är att hon är från Gambia, så hon är rätt mörk, och hon är dessutom rätt kvinnlig och lite trendig sådär. Jag däremot är blek som bara den, har långt, tunt rödtonat hår, svart kajal, svarta kläder och mörkröda läppar. Det är en mycket tjusig kontrast.

Den andra grejen är mina tånaglar. Så räääligt tänker ni nu.
Men jag har målat mina naglar svarta för ett tag sedan och det ser ut som om halva tånaglar är svarta och hälften vita. Mycket fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0