WÄH!

Känner annalkande migrän. Jippi.
Har hunnit slänga två par skor och tagit en promenix med Fritteböj.

Slänger upp lite bilder på ze Berlinshopping, sen måste jag nog sova tror jag.
Sammanfattningsvis så är det typ, ett nattlinne (3 euro! Hur awesome?), två par solglasögon, hårfärg (tangerine och bright daffodil), några ringar, några armband, ett par örhängen, en tåring, två sorters likör, en bältesväska, en klänning och tre t-shirts. Köpte även två läppglanssaker som jag inte har bild på, en sorts filtpenna med "lip stain" eller något, den är soft. Och som ett sånt där läppstift som ska sitta som berget, rött.
Älskar det faktum av att jag faktiskt har sparat ihop pengar till allt själv! Köpte med mig två paket philadelphia gurka och feta hem också, så jävla gött.
(Sen att saker är helt billiga i Tyskland gör ju inte saken sämre.)




















Kommentarer
Postat av: Veronika

Wiio. Vad mycket fint. :O

2011-04-15 @ 05:37:51
URL: http://verrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0