Storstädning pågår.

Måste ta tag i detta. Har säkert hur mycket skit som helst i både mina lådor och i min garderob. Till exempel mina gratisskor som jag hittade på utkanten -08. Har använt de så mycket att det är hål i sulan. Har tejpat hela insidan och brukar lägga i filtsulor när jag använder de numera, vilket blir mer och mer sällan. Så sorgligt det känns. Men vad gör man?

Tror även jag ska försöka rensa ut bland mina skor. Igen. Har ett par lackpumps som jag har slängt upp på tradera, då jag har ett par andra som är finare och passar mina fötter bättre. Och ett par satinpumps med öppen tå och rosett, hur fina som helst, men blir inte använda. DÅLIIIIIGT.
Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0