Söndag #3.

Sådär ja! Hemkommen och nerstressad.

Det började med att jag var två timmar för tidig. Två. Timmar. EEEH.
Liv ringde upp och instruerade mig om vart hon, Agnes och Laura befann sig, så jag promenerade bort till Annelund och såg på när fröknarna spelade fotboll mot småkillar. Sen hoppade vi på studsmatta! Sjukt fett ju!
Traskade iväg och de köpte något pålägg jag aldrig sett förut. Satt i folkets park, jag har klättrat i spindelnätet för första gången i år! Fuck grillningar och sånt liksom.

Repade med kören, fick en massa spännande texter. Mest spännande är helt klart 'gråt allians av vårt hat'. Får gåshud av den, faktiskt. Iiih. Peppar 1 maj mycket.
Fick blodsockerfall och var sjukt antisocial sista stunden, men efteråt kändes det bättre. Alla satt och snackade om allt och inget typ.

Blev hämtad av mina föräldrar och Fritte. Min fina, håriga bebis.
Åkte iväg och handlade med mor och åt flottig mat. Fett fint.
Har hunnit lyssna igenom låten ett flertal gånger och nu ser jag på 'Liar liar'.
WO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0