Mixed up, messed up.

Har typ, femhundraelva olika känslor och tankar i kroppen just nu.

-

  • Det känns som att när andra är ledsna och känner sig utanför, så ska man tycka synd om dessa och trösta och vara den bästaste kompisen man kan vara. Inget fel i det, förutom att när man själv är den där ledsna som känner sig utanför så är man bara jobbig och irriterande. Har aldrig förstått varför vissa verkar ha patent på att få vara ledsna.
  • Jag är irriterad för att det verkar som att jag har gett bort ett par bcr-ringar helt jävla gratis?! Till en dude i trean, han fick kolla på dem, sen fick jag inte tillbaks dem?! Vad fan är det för stil?
  • Den där allmäna ångesten ligger och gror och jag hittade gamla redskap som jag gömde undan. Fall i fall liksom.
  • Känner mig aldrig någonsin eftertraktad någonstans.
+

  • Har en sjukt bra granne! Tack vare honom så är jag tatuerad och hade råd att köpa en ny mp3spelare. Det behövdes, alla mina är paj. Och "alla" innebär ungefär 4-5 stycken olika. Så snart är jag ägare till en tjusig mp3spelare med 16 gb minne. Fett!
  • Är skuldfri.
  • Jag fick folk att skratta idag! Folk som jag inte känner, tyyyyp.
  • Har köpt en biljett till arvikafestivalen!
  • Fick lagt undan pengar, vilket känns bra som fan. Ska spara ihop alla pengar jag tjänar på pant, sålda saker etc och sätta in på mitt sommarkonto. Det känns rätt nice faktiskt.
  • Ett par sommarskor jag har velat ha ett tag var på 30 %. Hemsidan som sålde pjucksen erbjuder dessutom studentrabatt, så sammanlagt blev det 40 %. Skorna var inte ens dyra från början! Kärlek på gula skor.

Imorgon ska vi ut i naturen med klassen. Ska ha mina skitsnygga vandringsskor, hahaha! Fett bekväma, så det gör ingenting. Måste färga om mitt hår någon dag när jag orkar också. Svart hår med blond utväxt är fan inte nice alltså.

Men nu: chilla och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0