Mannen med saxen och pojken med chirren.

Mamma skulle klippa sig idag, så jag följde med henne in medan min lillebror och min far satt kvar i bilen. Efteråt hamnade jag också i stolen, så nu är jag nyklippt och fin!
Blev inte fullt så kort som sist, bara i nacken. Älskar att klappa där. På vissa ställen är det dessutom såndär mysig snagg ni vet.  Sjuuuuk mysigt att klappa!
Han fixade till min crappy lugg också, så nu ser den lite bättre ut. Peppar att färga om håret snart också så blir det tjusigt som bara den!

Drog ut på burlöv center. Första anhalten vad apoteket, skulle hämta ut antibiotika. Vissa delar på min kropp gillar inte mig.
Smög in på claes ohlsson och köpte ett vinglas i plast för en tia! Fett bra att ha imorgon, ska dricka vin i Lund med fröken Miriam. Och typ, tusen andra.

Inne på coop så stod värsta pringlesberget! Typ en hel borg gjord av pringlesrör! Och så var det en pojke som var lite fin som delade ut smakprov på chirre. Så jävla gött. Gratis chips liksom!
De sålde 4 rör för 40 kronor. Gissa vem som kommer spy ikväll?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0