Kvällstrevligheter.

Var på burlöv center med mor. De har öppnat skopunkten där, så vi tog oss en titt.
Hittade asfina textilskor för 49 spänn! Och så hade de medlemserbjudande på fina gummistövlar!
Jag är nöjd. Men inte min plånbok, haha.

Köpte presenter till min storebror som fyller år på torsdag! Finfint! Hittade smycken på JC som jag ville ha, men det får vänta. Hittade saker på glitter också. Åååh.
Handlade lite saker på coop, ska göra sallad till imorgon. Vi ska som sagt ut och vandra i skogen i Häckeberga om jag har förstått det rätt. Ska se om det är okej att jag går lite tidigare, måste hinna hem om innan jag och mamma ska på bio.

Om Fritte har tur så får han följa med imorgon, eh-he-he.
Kvällstrevligheten i rubriken var för övrigt fetaosten vi har köpt idag.
Dör lite så gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0