Jåinanas in pyjamas.

Blev akuttrött sista lektionen. Livskunskap, så det var inte oväntat.
Smög ner till stationen och åkte hem på ett svettigt tåg. Seriöst skånetrafiken. AC much?
Didn't think so.

Första dagen med nya grupperna. Eller, för mig då alltså. Vi ska göra något projektarbete i engelska b, och jag är gruppledare. Seriöst, vad tänkte läraren med där?
Fan också.

Ska snart slinka ner i min pyjamas, poppa popcorn och stirra mig blind på tv. Jag orkar nämligen inte göra något och jag känner mig halvvägs nere i avgrunden.

But don't mind me.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Gruppledare, då säger du åt alla andra att göra skitjobbet så chillar du lite. Fast det får dock vara personer som jobbar bra då...



Är det samma gamla pågatåg från skurup fortfarande? Eller de nya?

2011-04-26 @ 20:33:16
URL: http://verrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0