Jåi är bäst, ingen protest!

Packade ner två böcker för mycket imorse, men det gör ingenting.
Har räknat matte hela dagen! Verkligen heeela dagen! Först hade vi i 1-2 matte och 3orna engelska. Sen skulle vi egentligen ha föreläsning, men föreläsaren blev sjuk. Så vi fick välja om vi ville ha matte eller engelska. Matte it is.

Det bästa av allt då? Som gör att jag är så jävla bäst?
Well.. Det tog bara 6 år. Men nu har jag fixat det!
JAG HAR FIXAT MATTE A-KURSEN!!! JAG!!!! FATTAR NI?!?!?!
AMAHGAD!!!!!!!!!!!
Jag är smått euforisk!

Fortsatte med lite fördjupning efter lunchen. Det var brutalkö i matsalen. Sluta söka till musiklinjen när vi ska äta för fan!!!

Missade bussen imorse. Men jag är ju så grym, så jag tog min cykel! Fatta vilken killerbacke det finns på cykelbanan till centraln. Men jag did it!
Värre på hemvägen. Motvind. Hela vägen.
WOO!!!

Men jag är nöjd ändå. Mamma bakar någon kaka med nutella och jag har hämtat fina, gula skor. Wäääh!
Och dessutom fixat knäckebröd, så nu har jag frulle.

Ändå. Ändå alltså.

Kommentarer
Postat av: Gabriella♥

Fin blogg! :)



Är allt bra med dig?



kram

2011-04-28 @ 19:10:09
URL: http://gabriellarokolampi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0