Finbesök.

Magnus kom hit med en flaska ecologica igår. Vi såg the invention of lying (tredje gången för min del) och 127 hours. Jag råkade dock somna, så missade en del. Men den verkade ändå bra.
Sjukt creepy att skära av sin egen arm liksom. Men så jävla hårt gjort ändå, det visar verkligen vad människor gör för överlevnad.
Det är lite som flygplansolyckan för flera år sedan, där kannibalism förekom. Vill se den filmen också, sånt är sjukt intressant.

Magnus har åkt hem och öppnar man min lillebrors rum så stinker det bara fylla. Så jäävla nasty. Ni vet, slagthuset är visst the place to be om man är 18. Bläää.

Idag ska jag typ, städa, chilla och kanske umgås med Julia. Det blir nice.
Vi har temavecka i skolan från och med imorgon. Så imorgon har vi två föreläsningar, på tisdag ska vi vandra, på onsdag ska vi tydligen baka, torsdag är det föreläsning och teater och teatern ger oss ledigt på fredag. Så jäääävla nice! Sen har vi lov.

Fan vad softish.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0