En resa till Djibouti.

Drömde att jag och Saga åkte till Djibouti, som jag undrar lite om det ens finns. Vi drack kranvatten och det gjorde oss sjukt knäppa och dåliga. Min mamma jobbade av någon anledning i en liten mataffär på hotellet och sa att vi måste dricka vatten på flaska och att hon hade tagit med sig en svensk och lagt i kylen. Problemet var bara att det inte var en vatten, det var en absolut vodka.

Vi såg delfinisar! Och Fritte också! Han gillade delfinerna. Vi med.
Vi drack drinkar och spelade treman. Och åt godis.

Helt plötsligt snöade det som fään, men det var skarpt solljus trots att det var mitt i natten. Skitskumt. Så skulle jag och Sagish gå på skräckbio, men så hittade jag inte henne och la godis och vatten på hennes kudde sålänge.

Sen vaknade jag. Helt sjukt när en hel natt känns som några minuter när man vaknar.
Är aptrött. Vill sova mer. Vill inte baka några jävla kakor i skolan idag.
Wäh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0