Det stormar i mitt öra.

Alltså, vad är det egentligen som händer i örat när något liksom "släpper" och man hör sig själv andas brutalt mycket? Precis som en orkan i örat? Dessutom hör man sina hjärtslag om man håller andan.
Det är så sjukt obehagligt! Fattar inte vad som händer.
Blä. Dumma öra.

För övrigt så låste en viss familjemedlem in sig i badrummet för att bada. Trots att ALLA mina saker är därinne. Och nej, jag går fan inte ut utan att ha tvättat mig och borstat tänderna, så enkelt är det.
Så nu kommer jag antingen bli BRUTALT sen eller inte komma alls.

Jag skrev upp mig för att jag ville ha mer närvaro. Men nu får jag mer frånvaro istället.
Kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0