Årets första parkhäng.

Drog till Lund igår och träffade upp Miriam och Linda. Satte oss i stadsparken lite för oss själva och pimplade vin. Träffade människor jag inte sett på länge! Det var kul.
Det blev ölspel och allting blev roligt.
Träffade Johannes en stund. Det var fint.
Han hade en likadan t-shirt som vi gav till min storebror i födelsedagspresent.

Efteråt åkte Miriam hem och jag och Linda åkte hem till mig. Skulle gått på dragkaraoke, men jag var så sjukt trött. Förlåt att jag inte ringde A, om du läser.

Vi såg facebookfilmen och hon åkte hem. Jag tog min antibiotika och somnade som ett barn.
Det var en fin dag.

Ikväll är det club 90's. Peppar ändå att gå dit. Får tvinga med mig någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0