Vill sova mer.

Är lite hungrig och hade inte bangat att sova en timme extra eller två.
Har cross-over idag, det innebär gospel för min del. Ändå nice. Sen har vi typ, en kort svensklektion och sen gospel igen. Woo! Sen slutar vi.

Det blir fan bara kallare och kallare nu. Vaknade vid 5 och frös som en gnu  på nordpolen. Kan känna att jag vill ha långkalsonger och en varm jacka redan nu. Men jag har inget av det.
Istället blir det leggings och munkjacka. WOO!

Ikväll är det bio med Julia, Nizze och Jimmy. Resident evil 5. Blir trevligt.
Har dock inte sett de andra, än. (Dåligt, jag vet.)

Min zombie har kommit in i det läkstadiet då det kliar så man håller på att dö.
Vill typ klösa sönder benet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0