Transfeber.

Såg på dansfeber, eller som Sven Melander kallar det; transfeber.
Det var ganska kul idag.

Markoolio och Tobbe Trollkarl gjorde ett nummer från dirty dancing, Marko var fruntimret.
De var ganska bra.
Någon skådis från Arn gjorde bad romance av Lady Gaga. Tyckte inte han var så awesome faktiskt.
Två stycken läkare gjorde det kända numret från Pulp Ficition! Det var lite klimax. Men mest för att jag gillar filmen. Läkarsnubben liknade Michael Jackson mer än han liknade John Travolta. Men läkarbruden var ändå duktig för att vara gravid. Hade inte orkat.
Till sist var det 4 stycken fröken Sverige- chaijor som körde Backstreet Boys- Backstreet's back.
De var riktigt duktiga! Trodde aldrig jag skulle få en crush i en fröken Sverige, men hon som var han med svarta dreads och cylinderhatt var mycket angenäm att vila ögonen på.
Eh-he-he.

Markoolio och Tobbe blev framröstade av tittarna, och panelen (Sven Melander, Pernilla Wahlgren (huuh...) och en kritiker jag ALLTID gömmer namnet på. Han ser lustig ut) valde ut Gaga-wannaben. Förstår inte alls det där.

Men jag blev lite nostalgisk av chaijorna. Har aldrig någonsin gillat backstreet boys, jag gillade spice girls och aqua när jag var liten. Och typ.. Rock eller något. Jag minns inte.

Anywaaaay, älskade faktiskt den här videon. Antagligen för att den skulle vara lite "skräckfilmsinspirerad".
EHEHEHE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0