Träningsvärk.

Allt springande på museum igår tog på mitt högra lår. Jag är beviset på varför man egentligen ska gå fint.
Men äh! Var som sagt som ett barn i en godisaffär. Allt var så fint.

Idag har vi planerat lägret nästa vecka. Japp, tisdag - onsdag är vi i Gydarp, Snogeholm. Vet inte vad tusan man ska där och göra. Men det kanske blir kul. Förhoppningsvis.
Är såklart den där jobbiga kost-bruden också med glutenallergi. Nu är jag dessutom veg. Vad äter man då?
Gräs?
Hahahhahahaha. Nä.
Tar nog med mig knäckebröd...

När jag satt på bussen hem så fick vi inte svänga upp mot kirsebergstorget som vanligt. Där var avspärrat. Försökte kika ut genom rutan när vi åkte rakt förbi, och där stod en hel del poliser, brandbil och ambulans. FAN vad jag hatade att jag inte hade en kompis att hoppa av och snoka med! Ville så badly veta.
Min lillebror berättade dock när jag kom hem att det var bombhot däruppe.
Någon snubbe som fått ett misstänkt paket.
Oooh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0