Tra lalala.

Har varit hemma lite mer än en timme. Helt sjukt! Slutar man 15.40 är man hemma 17.30.
Blir trött av ingenting dessutom. Bah.
När jag varit hemma 4 minuter får jag ett sms från musikbörsen om att de fått in gitarrhängarna eller vad det heter.
LÖNT! Var nästan nyss utanför juu!

Stör mig på att mobilia påstår att de ligger mitt i malmö. Skärp er.

Idag har vi haft debatt mellan riksdagsledamöter från socialdemokraterna och moderaterna.
M fick mig att vilja rösta, om möjligt, ännu mindre på dem. Seriöst. Skrattretande.
Vet inte hur många gångern kvinnan sa "jag blir så trött!" när hon inte höll med mannen från S. Halleduttan.
Vuxna människor satt jag och tänkte. Heh.

Mamma har köpt awesome flingor. Vet redan att jag kommer äta dem like candy, eh-he-he-he.
Mycket fint.

Kommentarer
Postat av: Rosa

katten?

2010-09-06 @ 20:30:28
URL: http://simplewomen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0