The tant is awake!

WO! Vaknde först halv sex, eftersom klockan ringde som vanligt. Eh-he-he. Fick stänga av den.
Somnade om. Fast ville inte. Drömde om lillkillen från omen. Han gick runt och dödade alla, och var typ min lillebror. Men till sist så sköt han sig själv via munnen. Det kändes sjukt sorgligt, men ändå bra.
Sen var det lugnt. Tills hans farsa också hade "djävulssyndrom" och blev helt fucked up.
Eh-he-he.

Ska göra frulle snart tror jag. Köpte ju massa awesome bröd igår.
Blir frukostmacka och rooisbosté. Med vanilj och rabarber. Dreglar bara av själva tanken.
Så fint.

Igår kväll citerade jag pappan i mysteriet på greveholm för Carl-Johan i telefonen. Asgarvade och hon tyckte inte jag lät så trött. Somnade direkt efter vi lagt på. Vilket var några minuter efter 21..
Tant? Jag? NÄÄÄÄÄÄ!!!

- Allting har en naturlig förklaring. Det kanske var en liten mus, som ville höra lite jazz!

Hahahahahahahahahahahahaha!

Kommentarer
Postat av: Big L

Åh, jag vill se på mysteriet på greveholm. :/

2010-09-05 @ 15:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0